quarta-feira, 7 de novembro de 2012

☆ LOVE EYE SHADOW ☆

Make: Como Fazer

Hoje estava no centro da cidade e parei para comprar um guia completo da costura, tenho muitos problemas com zíperes, mas não é sobre isso que vou falar hoje! Me deparei com uma Revista super barata de nome "Make: Como Fazer ", R$1,99,Comprei! É apenas um guia de bolço e tem muitas dicas, recomendo.

Recomento não só pelo fato que é barato mas porque tem muitas combinações que podemos usar com outfitas Gothic Lolita e Sweet Lolita.

Então me deparo com a KERA, revista japonesa da moda das ruas de Harajuko, (Eu amo esta revista)   faço comparações ao me maquiar, realmente fica um pouco diferente porque não tenho descendência japonesa!! Mas mesmo assim eu tento fazer  igual. Em um próximo poste coloco fotos com as minhas tentativas. 

O destaque é que no Japão as meninas não tem vergonha de usar lentes de contato coloridas, seja do tamanho que for, para quem não tem olho claro como eu,  é essencial em uma maquiagem completa, e claro não pode faltar os cílios postiços.

KERA Magazine



Today I was in the city center and stopped to buy a complete guide of sewing, I have many problems with zippers, but that is not going to talk about it today! I came across a super cheap magazine named "Make: How", £ 1.99, I bought! It's just a pocket guide and has many tips, recommend.

Recomento not only because it is cheap but because it has many combinations that we can use with outfitas Gothic Lolita and Sweet Lolita.

So I am faced with KERA, Japanese fashion magazine from the streets of Harajuko, (I love this magazine) make comparisons to my makeup really is a little different because I'm not Japanese descent! But still I try to do the same. In an upcoming post I put photos on my attempts.

The highlight is that in Japan the girls are not ashamed to wear colored contact lenses, is the size it is, for those who do not have clear eye like me, is essential to a full makeup, and of course can not miss the false eyelashes.
Contact lenses and false eyelashes & Current cover shot for KERA magazine
                                                                  
                                                               Kiss by Suu 

Nenhum comentário: