segunda-feira, 24 de dezembro de 2012

☆ 1º HARAJUKO FASHION WALK ☆




Finalmente, dezembro chegou, muita correria da minha faculdade, tive dias péssimos por lá! Mas nada que a Suu não contorne de alguma forma. Bom, eu ia para o Ressaca Friends no Domingo do dia 16 de Dezembro,e tb teve contratempos  então, a Kai me chamou para ir para o 1º Harajuku Fashion Walk ★ SÃO PAULO. O local do encontro foi na Casa das Rosas, Paulista, um lugar lindo para tirar fotos.

Finally, arrived in December, a mess of my college days I had terrible there! But nothing that Suu not go around somehow. Well, I went to the Surf Friends on Sunday the 16th of December, and had setbacks tb then, Kai called me to go to the 1st Harajuku Fashion Walk ★ SÃO PAULO. The meeting place was at Casa das Rosas, Paulista, a beautiful place to take pictures.


Foi MUITO legal!!! Revi muitas pessoinhas e a minha amada tomodati Lolypop (Amanda). Tem muitas fotos no Facebook oficial do evento, caso vcs queiram dar uma olhadinha é só procurar por "Oficial Harajuku Fashion Walk Brasil". Tirei muitas fotinhos, e peguei outras tantas no face oficial.  Quem organizou foi a linda da Akemi, Obrigada Akemisan, foi TUDO muito lindooo!! 

It was REALY cool!! Found many little people and my beloved Friend Lolypop (Amanda). It has many photos on the official Facebook event if you guys want to take a peek just look for "Official Harajuku Fashion Walk Brazil." I took many little pictures, and took as many official in the face. Who organized was the lovely Akemi, Thank so much Akemisan was very beautiful event EVERYTHING!
Suu & Lady Lolypop

Kiss by Suu 

Nenhum comentário: